Loading...
Course

Python OOP - May 2024

Topics

  • Course Intro

    No description yet

  • First Steps in OOP

    1. Project Architecture
     -Кодыг функц болгон хуваах
    2. Хамрах хүрээ ба нэрийн орон зай
    3. Basics of OOP
     - Объект хандалтат програмчлал гэж
     юу вэ?
    4. Creating and Using Classes 
  • Classes and Objects

    1. Classes and Instances
     - Instantiation
    2. Шинж чанарууд
    3. Method
    4. Дата шинж чанарууд
    5. Өгөгдлийн тусгай шинж чанарууд
  • First Steps in OOP Exercise

    1. Shop
    2. Hero
    3. Employee
    4. Cup
    5. Flower
    6. Steam User
    7. Programmer
    8. Pokemon Battle*
  • Classes and Objects Exercise

    1. Vet
    2. Time
    3. Account
    4. Pizza Delivery
    5. To-do List
    6. Guild System
    7. Spoopify
    8. Library*
  • Inheritance

    1. Inheritance
     - OOP-ийн дөрвөн үндсэн ойлголт
    2. Inheritance-ийн хэлбэрүүд
     - Шаталсан Inheritance
    3. Method Resolution Order
     - Python 3 дээрх MRO
    4. Mixins 
  • Encapsulation

    1. Encapsulation тодорхойлолт
     -Access Modifiers
     *Хандалтыг хэрхэн хянах вэ?
     - Single Underscore
    2. Name Mangling a Variable
    3. Name Mangling a Method
    4. Built-in Functions for Accessing
     Attributes 
  • Inheritance Exercise

    1. Person
    2. Zoo
    3. Players and Monsters
    4. Need for Speed
    5. Shop
  • Encapsulation Exercise

    1. Wild Cat Zoo
    2. Pizza Maker
    3. Football Team Generator
    4. Restaurant
  • Static and Class Methods

    1. Static Methods
    2. Class Methods 
    3. Overriding Using Class Methods 
  • Static and Class Methods Exercise

    1. Photo Album
    2. Movie World 
    3. Document Management 
    4. Gym
  • Polymorphism

    1. Polymorphism гэж юу вэ?
    2. Overloading Build-in Methods
    3. Duck Typing
    4. Abstraction гэж юу вэ?
  • Polymorphism Exercise

    1. Vehicle
    2. Groups
    3. Account
    4. Wild Farm
    5. Animals
    6. Formula 1 Manager
  • SOLID

    1. Single Responsibility 
    2. Open / Closed
    3. Liskov Substitution
     - Үүсмэл төрлүүд нь үндсэн төрлөө 
     бүрэн орлуулах боломжтой байх 
     ёстой
    4. Interface Segregation
    5. Dependency Inversion
  • Iterators and Generators

    1. Iterators гэж юу вэ?
     - For Loops and Iterators
    2. Generators гэж юу вэ?
     - Generators vs Normal Functions 
  • SOLID Exercise

    1. Workers
    2. Workers - Updated
    3. Prisoner
    4. Shapes
    5. Emails
  • Iterators and Generators Exercise

    1. Take Skip 
    2. Dictionary Iterator 
    3. Countdown Iterator 
    4. Sequence Repeat 
    5. Take Halves 
    6. Fibonacci Generator 
    7. Reader 
    8. Prime Numbers 
    9. Possible permutations
  • Decorators

    1. Functions Returning Functions
    2. Decorators
     -Decorators бүтээх
    3. Accepting Argument
    4. Passing Arguments
    5. Decorating Methods in Classes
    6. Classes as Decorators 
  • Testing

    1. Testing гэж юу вэ?
     -Мanual testing гэж юу вэ?
    2. Unit Testing гэж юу вэ?
    3. Mocking гэж юу вэ?
    4. Хэрхэн сайн тест бичих вэ?
    5. Seven Testing Principles 
  • Decorators Exercise

    1. Logged
    2. Even Parameters
    3. Bold, Italic, Underline
    4. Type Check
    5. Cache
    6. HTML Tags
    7. Store Results
    8. Execution Time
    9. Computer Store
  • Testing Exercise

    Дасгал ажлын цаг 
  • Дизайн загварууд

    1. Тодорхойлолт
    2. Давуу болон сул талууд
    3. Загварын хэв маягийн төрлүүд
    4. Creational Patterns
     - Purposes
     - Creational Patterns жагсаалт
    5. Structural Patterns
    6. Behavioural Patterns 
  • Workshop

    Дасгал ажлын цаг 

    Resources

    There are no resources for this lecture yet

  • Workshop

    Дасгал ажлын цаг 

    Resources

    There are no resources for this lecture yet

See all topics